Rozhovor s brand manažérkou Danfil Diamonds: „Na trhu chceme byť úspešnou a silnou značkou“

Rozhovor s brand manažérkou Danfil Diamonds

„Každá dobrá značka, alebo, ak chcete, úspešný brand, musí na trhu zaujať, musí ponúknuť niečo navyše. Samotný produkt dnes totiž už zďaleka nestačí. Dôležité je získať pozornosť“ hovorí Lenka Jurigová, brand manažérka Danfil Diamonds. Ako a čo všetko pre to musí urobiť sa dozviete v rozhovore, ktorý pre vás pripravila naša blogerka Míša.

Léňa, študovala si odevný dizajn a návrhárstvo. Aká bola vlastne tvoja cesta až k šperku?

Popravde povedané, k tejto pozícii som sa dostala ako slepá k husliam (smiech). Venujem sa intenzívne svadbám, navrhujem svadobné šaty, pracovala som tiež ako svadobná koordinátorka a keďže Danfil Diamonds vyrába tiež nádherné snubné prstene, spoluprácu sme nadviazali hlavne vďaka spojeniu týchto dvoch odvetví. Riaditeľ spoločnosti, Filip Horák, ma oslovil na základe mojich skúseností a citu pre detail, ako sám s obľubou hovorí: „Léňa má dobré oko, ona to urobí.“ (smiech)

Boho styl
Boho styl – Foto: Barbora Bistiaková

A máš vo firme na starosť len snubné prstene?

Snubné prstene sú vlastne len malý zlomok mojej práce, na starosti mám aj ostatné diamantové šperky pod značkou Danfil Diamonds. K mojej práci patrí aj sledovanie trendov a vytváranie nových kolekcií. Na tom sa potom dá ďalej stavať. Módny svet ide neustále dopredu a trendy sa striedajú veľmi rýchlo, trh sa plní, a aby sme boli úspešní, musíme držať krok, či ešte lepšie, byť o krok napred. Preto potrebujeme pracovať na nových modeloch a skvelých vizuáloch.

Navrhuješ teda aj šperky?

V podstate sa to tak dá povedať, celú zásluhu si za to však určite prisvojovať nemôžem. Ja dávam akýsi prvotný impulz, ale to hlavné majú potom na starosť naši grafici, konkrétne Jan Fanta, bez ktorého by som sa nepohla z miesta. Je to veľmi talentovaný šperkár a grafik, ktorý moju myšlienku a návrh načmáraný rukou ďalej rozkreslí a prevedie do 3D formátu, podľa ktorého sa potom kolekcia vyrába.

Prsteň z Anjelské kolekcie
Prsteň z Anjelské kolekcie

Máš úplne voľnú ruku, čo sa týka navrhovania nových šperkov?

Každá kolekcia by mala mať hlavu a pätu, takže úplne voľnú ruku bohužiaľ nemám. Kolekcia musí byť sezónne naplánovaná a tiež musí spĺňať určité parametre. Sme firma, vyrábajúca zlaté šperky s briliantmi alebo drahými kameňmi cenovo dostupné nášmu trhu. Nechcem sa preto púšťať do návrhov šperku za milióny (smiech).

Zlatý zásnubný prsteň s diamantom
Zlatý zásnubný prsteň s diamantom

Čo všetko teda ešte brand manager zaisťuje?

Predovšetkým kampane a to akou formou naše šperky budeme prezentovať na trhu. Keď sa vytvorí nová kolekcia musí ju sprevádzať kampaň. Obsah kampane vytvorím ja a stratégiu predaja už ďalej vymýšľajú projektoví manažéri. Ako celý proces prebieha, sme už popisovali v predchádzajúcom článku o tom, ako vzniká Vianočná kampaň.

Spravujem tiež sociálne siete, veľmi ma teraz baví práca s instagramom. Rada skúšam nové veci, a tak sa momentálne učím napríklad aj fotiť so zrkadlovkou. Zariadili sme si priamo u nás štúdio, ktoré je vybavené profesionálnou technikou, s ktorou sa učím pracovať. Je to zábava, ktorá ale vyžaduje veľa trpezlivosti.

Sledujte nás na Facebooku✓ a Instagrame✓, nech vám neutečie žiadny ďalší zaujímavý rozhovor!

Zlaté prstene s farebnými drahokamami
Zlaté prstene s farebnými drahokamami
Nebyl nalezen žádný komentář